Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)

;

100% Copyright by Hajar-Official
Powered by Blogger.
kenangan 2012 :'(

hai semua! apa khabaq? alhamdulillah, akhirnya habis jugak sesi persekolahan 2012. yeahhhh! aku bebas buat ape-ape je yang aku suke! :)  no exam anymore! hmmm, tapi.... cuti kali ni kureng best lah sebab dua-dua kakaq aku takde. sorang kat u, sorang lagi tgah peksa SPM. mudah-mudahan dia dapat jawab time pekse nanti. aminnn~! alahh, sunyi je rumahh. cume ade aku ngan adeq aku je lah yang melalak nanti. sooo saddddd! :'(







hmmm, naik form 4 ye.. aku tak tahu lah nak pindah atau stay? kata hati aku kuat mengatakan yang aku kena pindah tapi pada mase yang same aku rase berat sangat nak tinggalkan sekolah tu. walaupon aku tk berape suka sangat dengan pentadbiran sekolah tu. haishhh, entahlahh..



kawan-kawan aku ade jugak syorkan aku supaye pindah sekolah dia tapi mak & ayah aku tak bagi alasannya sebab sekolah tu takde arab macam sekolah aku. tapi still ade arab komunikasi kowt. atooyai, entah lahh. pening kupala edenn~ @.@ sebenarnya aku tak kesah sangat nak pindah mane kecuali sekolah.. SMAKJ! arghhhhh, aku tak tahu ape yang bagus sangat pasal sekolah tu, tapi mak & ayah aku tak habis-habis promote sekolah tu. kate skolah tu baguslahh, sekolah pandailah, bla-bla-bla. pape je lah yang penting aku tak suka sekolah tu. aku pon sendri tak tahu kenape. pelik kann. -.-


hmmm, walaupapepon tunggu jew lah result bulan 12 nanti. haishhh, b'debaq pulak rase. ayah aku kate kalau dapat 9A, dia nak bagi aku Ipad wooo! Hohoho~ Jgan jelly k. -.- tapi kalau dapat 8A pon still ley dapat Ipad jugak cuma kena pindah sekolah SMAKJ lahh. -..- erghhhhhhhhhhh! baek tak pyah. aku lebih rela tak dapat Ipad drpd kena pindah sekolah tuu. -.-tapi kalau dah takdir aku kat situ.. redha dan pasrah je lahh. -,-



bla-bla-bla. malas nak taip panjang-panjang. nahh, nii ade sikit gambar ntok tontonan korang. sori kalau tak cantik. -.-



senyuman tak ikhlas. -.-


haaaa, ni member korea~









nii pulak budak dorm aku. semua comel-comel belaka! hohoho~


aku pasti rindukan korang semuaa! terlalu banyak kenangan suka+duka yang kita dah lalui same-same! aku takkan pernah lupakan kawan-kawan aku yang cantik+comel+baik+pandai nii. harap korang pon tak lupakan aku walaupon kita dah berlainan sekolah nanti. semoga kita dapat capai 9A same-same ye. sobb sobbbbb. :'(

kawan selamanyaaa. insyaallah